Alink-in-australie.reismee.nl

Pinnacle Dessert en fietsen door de Perth Hills

Het was weer even geleden, maar afgelopen weekend zijn we weer lekker samen op pad geweest om wat van de omgeving te zien. Zaterdag hebben we een auto gehuurd en zijn we langs de kust richting het noorden gereden om de Pinnacle Dessert te aanschouwen. Hoewel Erik zaterdag nog flink in gevecht was met z'n jetlag stonden we al om 08:00 uur bij de Hertz. De trip richting de Dessert was best de moeite waard.

Na een uur rijden waren we echt de stad uit en begonnen de uitgestrekte weilanden, volmet schapen, afgewisseld met bos en heide (of iets wat erop lijkt :-). Zodra we dichter bij de Pinnacle dessert kwamen, lag er af en toe ook een enorm zandduin midden in het landschap. Hoewel de borden waarschuwden voor wildlife, waren de enige twee kangoroes die we gezien hebben langs de kant van de weg hardstikke dood. De Pinnacle Dessert was trouwens ook een aardige belevenis. Hoewel het niet veel anders is dan een flink aantal limestone kegels in een woestijn, waan je je inderdaad een beetje op een andere planeet zodra je ertussendoor loopt (zonder andere toeristen tegen te komen trouwens).

S'avonds hebben we nog even van een prachtige zonsondergang genoten aan het strand om de dag af te sluiten.

Zondag ochtend is Erik maar even iets langer op bed blijven liggen, terwijl Elisabet de auto terugbracht naar de verhuur. Nadat dit gebeurt was, ontbijten en de fiets op. Elisabet had namelijk in de afgelopen weken al eens de Perth Hills verkend, en nu wilden we dat samen nog wel eens dunnetjes overdoen. Zoals de naam al doet vermoeden, betekende dit wel flink wat klimmen en dalen, maar daardoor ook vaak prachtige uitzichten!

En toen zat het weekend er al weer op... Back to work!

Rob en Piet

Goed weer te lezen dat jullie lekker actief zijn!
Wij hebben de eerste twee dagen er weer opzitten.
Altijd weer leuk om te beginnen en de enthousiaste verhalen van de kids te horen.
Ze waren weer over de hele wereld geweest.Dat worden dus weer leuke spreekbeurten!
Leef het leven en geniet !
Dikke kus
Rob en Piet

Ria Snelder

Fijn om jullie weer samen te zien.geniet van het leven
en geniet van jullie avontuur in Australie.Van uit Westervoort genieten wij met jullie mee. Liefs van Ria.