Alink-in-australie.reismee.nl

Vliegen...of toch niet?

De koffers zijn gepakt, de verhuizers hebben onze spullen opgehaald, we waren er klaar voor! Maar helaas vanochtend nog steeds geen visum, dus dat is lastig....Na een week van misschien wel misschien niet, vanochtend bericht gehad dat de reis nog even wordt uitgesteld naar maandag. Dus nog even een extra weekendje afscheid nemen van Nederland!

grietje

Das dan toch best een tegenvaller als je dan eindelijk zover bent!! Maar stiekem vind ik het wel gezellig :-)

Jo en Willie

En wordt dat logeren op het Hazewater of liggen de
lakens nog op jullie bed ??

Flip

En voor het weer hoef je hier het weekend ook niet te blijven. Wel lekker, nog een paar dagen vakantie natuurlijk. Misschien kun je Nederland zondag nog naar de volgende ronde schreeuwen.

Henny

Nu zijn ze toch echt vertrokken! Gisteren hebben we ze met beide families uitgezwaaid en uitgezongen. Wouter had een kangaroe lied gemaakt. Er zijn veel foto's gemaakt. Brok in de keel maar dat hoort erbij toch? Allebei veel succes in Australië!!

Albert

Hey avonturiers,

Helaas konden we door het verzetten van de vertrekdatum er met het echte uitzwaaien niet live bij zijn (maar via Grietje hebben we toch wat uitzwaaifoto's ontvangen en die zagen er goed uit).

Voordeel van het uitstellen is dat we zondag nog afscheid kunnen nemen en hebben jullie onder het motto "gedeelde smart is..." ons bij kunnen staan in het verwerken van het verlies van Nederland ;)

Wouter

Het afscheid op Schiphol was inderdaad smartelijk. Zo hoort dat ook. Door de vertrekhal overstemde de hartekreet 'doooeeeg' alle andere afcheiden die op dat moment aan de gang waren.

Familie en vrienden zongen met gebroken stem het afscheidslied:

Elisabet en Erik
gaan naar kangoeroeland
vliegen nu naar Down Under
Zeg maar dag met je hand

Het was een tafereel waar Joris Linssen (Hello, Goodbye) een programma had mee kunnen vullen.

Inmiddels druppelen de eerste sms-berichten ui Australie binnen. De vlucht was lang en - op een noodzakelijke sprint in Dubai na - voorspoedig. De fietsen kwamen snel door de douane. De persoon met het bordje 'Alink' bleek inderdaad gestuurd om Erik en Elisabet naar hun nieuwe onderkomen in Perth te brengen.

Daar is het wachten op een internetverbinding zodat ze ook zelf hun lotgevallen met ons kunnen delen.